Friday, January 29, 2010

this is it.......

yupp,, i've make up my mind..kepada siapa2 yg belum tahu hal decision saya nih..saya akan BERPINDAH... berat weyh nk buat keputusan nih..berjuta-juta kali keputusan aku bertukar,, tapi,, insyaAllah,, this is the best,, hopely,, i wont regret my decisions..

ramai je weyh bdk yg nk pindah,, sedeyh je aku tgk.. tadi,, bdk2 laki sume menangis-nangis smbil berpelukan,, sodeyh bhai..! wait,,,,! aku lom nangis agy,,, ari isnin nanti bru kite feel2 eh.. kite nangis ramai2.. jgn nangis dulu skrg,, tunggu nantilah,, hari isnin..

aku sedeyh gile tadi,, di saat AMALINA AMINUDDIN menangis dlm pelukan aku... serius bhai,, aku sedih gile,, aku actually rase nk nangis je tyme tuh,, tapi,, aku tahan sbb aku taw,, kalo aku nangis,, nanti,, lagi kuat ko nangis weyh.. aku sayang kat ko..! ko nih,, w/pun rock tetap sentimental dan tangkap leleh..!

aku hepi sikit sbb syamil pun pindah jugak skali,, terkejut jugak r mule2 sbb die kate tak nak pindah,, tetibe je nk pindah,, hopely,, ko same kelas ngun aku,, takde r bosan sgt nanti.. so,, kpd sume,, kite tunggu ary ISNIN utk meraung sekuat-kuatnye..! doakan aku berjaya kat sana nanti..

No comments:

Post a Comment