Sunday, January 17, 2010

tak tahu lagi.......

ok,, da officially aku dpt tawaran tuh sbb surat pon da sampai kat rumah.. jujur dri hati aku,, AKU TAK NAK TINGGALKAN SHAMS.. tapi,, final keputusan belum dibuat lagi.. korg janganla asyik ckp je *aku pindah...nanti,, jadi doa tahu... aku tak nak menyesali dgn keputusan yg aku bakal buat,, so,, perkara ni BUKAN perkara yg mudah..

siapa yg tak nak jadi BETTER person..?? sape pulak yg kata tak leh jadi better person di shams..?? SHAMS ade banyak kelebihan dri KISAS.. dan itu membuatkan hati aku masih dirundung pilu,, even aku tak suka kelas 4 islah,, takde r smpi nk pinda..yg haritu tu,, saje je nk provoked ckg azmah,, tapi,, die tak layan lak..

so,,,,,,, kepada kawan2 sume,, aku tak buat keputusan lagi.......... aku pon sedih n nangis jugak bile mengenangkan tawaran tuh dan korang jugak..tak sampai hati weyh nak tinggalkan korang.. menyesal pulak isi borg SBP that day.. kalo tak,,, takde r susah2 nak kena pk keputusan ape yg patut dibuat...kan???? tapi,, nak duduk kat asrama.................................................

No comments:

Post a Comment