Saturday, January 23, 2010

MAAFKAN aku kalo aku yg salah

maafkan aku,, maafkan aku,, maaf sbb aku buat korang rase sedih dgn perubahan diri ini.. bukan aku yg mintak sume nih,, tapi,, situasi skrg memerlukan aku utk byk berfikir..ini masa depan aku.. kalo aku tersilap langkah skrg,, habis mase dpn aku.. jadi,, aku byk mengerah otak utk berfikir ape yg patut aku putuskan dan bukannya hujah utk mematahkan pendirian korang..

nanti,, kalo 2 februari da berlalu,, insyaAllah aku akan jadi ceria mcm dulu.. itupun,, kalo kite masih sama2 berpijak di sekolah yg sama.. act,, aku pon ade byk bende nk cerita dgn korang.. tapi,, aku tawla aku nih sape.. Allah bagi kite telinga pun DUA sedangkan mulut SATU,, maknanya,, bykkan mendengar drpd berckp..lagipun,, apelah cerita aku tuh nak dibandingkan dgn cite korg..pndg sebelah mata pun tak,, weyh..!

lagipun,, aku nih jenis pemendam,, aku susah nk cerita hal aku dgn org lain,, kecuali dgn org yg aku betul2 trust,, org yg aku betul2 rapat.. sume story aku,, sume die tahu.. maafkan aku kalo aku da tak gelak terbahak-bahak lagi mcm dulu2.. aku pun rindu nk gelak mcm tuh,, tapi,, aku tak tahu nape,, nerve impulse yg dihantar ke otak aku hanyala utk tersenyum sdgkan org len bole tergelak berguling-guling kat lantai..

terus terang aku katakan,, hidup aku skrg lebih MATANG dri dulu..mungkin pengalaman yg mengajar dan mendidik aku jadi mcm nih.. aku lebih suke tersenyum drpd ketawa,, aku lebih suka mengiyakan dri membidas,, w/pun aku tahu ape yg korg ckp tuh salah.. maafkan aku kawan2 sume,, aku cume bersedih,, dan aku perlukan masa utk merawat kesedihan ini.. maafkan kalo aku tak menjadi pendengar yg baik, atau pembidas yg hebat di mata korang.. tapi,, terimalah AKU seadanya AKU..! people do change..,, n perhaps,, i'm changing..?

No comments:

Post a Comment