Tuesday, December 29, 2009

Keliru..??

Alhamdulillah atas kurniaan 9A yg Allah berikan..saat nih bru ade kesempatan nk cite psl result PMR nih..org nk ucapkan thanks kepada org2 yg da byk membantu org utk capai kejayan yg org da capai ni (byk tak org)

*my parents yg byk bagi support
*my teachers yg bgi ilmu
*my friends yg byk membantu
tak taw mcm mne nk gambarkan rse terima kasih ni..tapi, org mmg sayang kat korg sume sbb da tolong org.. (gedik je nk gune org2 nih)
dan..dan..dan..
saat ini, hati sedang berbelah bagi, minda sdg terkeliru...kelas ape patut aku amik??? sume org suruh aku amik sains,, tapi, aku cenderung utk nk amik sastera..pelik tak?? aku pun tak taw nape, tapi, b4 nih mmg nk amik sains, cume skrg,, rase mcm nk amik sastera sbb bile aku pk balik,, sastera lagi sng..
so, ape pendapat korg??

1 comment:

  1. salam dear..
    cbe bkk blog badar.. cbe tgk2 pnduan ttg pemilihan kelas.. xsilap akk ari tu ada org update kan ttg kelas2 fomr4 kat SHAMS..
    cbela tgk.. ek?
    mybe mmbntu ker.. insyaAllah..
    so.. chayok!
    futhermore, nnt akan ada taklimat tuk semua dak form4 next year..
    cbe risik2 kaunselor..
    chayok!!

    ReplyDelete