Friday, November 6, 2009

malu gile weyh..

korang nak taw tak..hari ni ade satu insiden yg memalukan yg berlaku kat aku..mmg sengal punye malu la kan..denga story aku nih baik-baik..tadi aku on9la ym,, then aku tgk "mahirah_mohamad is now on9"..aku bajet 2 kawla mahie an..aku pun tunggu r ko buzz aku ker,, tegur ke kan..tapi tak pun..aku yg tgh boring gile nih pun igt nk ymla ngun ko sbb rinduuuuuuuuu an kat ko..




aku pun anta la "woi mok,,buat ape tuh?"..
die reply "sape ni??"
aku bajet ko main2la kan, buat2 tak kenal.. aku ckp "sape jerla yg pgl ko mok an??"
pastu die reply balik "sape nih?? awak nih salah org kot.."
aku mmg yakin gile r yg ko saje nk main2kan aku..aku ckp r "nih esya la,, esya the vexed..bongok tol"
then, die reply agy "tak pernah org pgl saya mok..esya mane nih??"
aku mmg tak puas hati giler..aku pun bgi r name penuh aku an.." sengal la ko nih mahie..Aisyah Humairah Bt Zulqarnainla.."
then ko reply agy "xigt..sori..huhu"
nak je aku reply baru seminggu tak dtg skola da lupe kawan ke?? tapi,, bile aku pk2 balik..takkan r mahie nk mainkan aku kan?? aku yg dgn segan2 pun reply r "hmm,, xperla salah org kot.."

mcm 2 r citenye..kenapelah aku xterpk yg 2 juz org yg same nama dgn ko..aku mmg yakin gile yg 2 mmg ko..tulah ego namanye..tak pasal2 'mahirah_mohamad' 2 dpt sengal n bongok free2 je dri aku... endingnye,, aku jugak la yg malu kan?? 2lah die,, jahil betul manusia nih..tapi,, selalu igt die 2 bijak sgt..suke sgt overconfident..tetibe aku tgk "mahirah_mohamad is now offline" agaknye,, dak 2 trauma kot..ehh,, entah2 org tuakan 'mahirah_mohamad' 2..sape jerla yg tahu..tak sempat nk bual pnjg..die da 0ffline..

anyhow,, itula kuasa internet..kite bole berhubung dgn sape saje kat dunia nih..yg kite kenal..yg kite tak kenal..sumenye di hujung jari..n ape pun bole jadi kat kite bile ade internet..maybe bole salah org,, maybe bole bercinta dgn org tuh,, maybe jugak boleh menyebabkan pergaduhan..itula yg jadi bile IT disalah erti..bile IT yg ade nih jadi medan utk sebar bende2 yg tak elok n buat maksiat..Masya-Allah..yg penting aku masih malu n blushing kat cni..hehehehe

No comments:

Post a Comment